    From: "dejwidziu" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dno giełdowe wyprzedza dno recesji...(...)
    Date: Sat, 31 Jan 2009 20:23:14 +0100

    Moja wiedza empiryczna i preferencja tradera...skupia sie na najbliższych 30
    minutach od momentu otworzenia pozycji.
    Ponieważ jestem daytraderem trwający dzień sesyjny jest dla mnie
    wystarczająco trudny do przewidzenia żeby znóc założenia co będzie
    jutro...pojutrze...itd.
    Wszystko zależy od cech strategi czy tesh systemu działania i preferencji
    tradera...(nigdy "shortterm" nie znajdzie porozumienia z "longtermem",
    różnice w osobowościach inwestycyjnych są zbyt duże.
    A zacytowałem artykuł bo wydaje mi sie ciekawy dla ogółu kolegów po fachu.
    Sam osobiście nie ustosunkuje sie wobec jego treści...
    Pozdr.