  • Data: 2010-12-08 19:39:51
    Temat: Re: Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-12-08 18:53, grin pisze:
    > A ja mam ogromną prośbę... jestem pracownikiem Rajfiego. Jeśli ktoś
    > jeszcze byłby zainteresowany kontem premium bardzo bym prosił o
    > kontakt... chetnie podjadę we wskazane miejsce w woj. śląskim/
    >
    > Zachwal trochę to konto

    Ja jestem tylko klientem, ale w pierwszych dniach znalazlem jeden wielki
    plus. Swietna, powtarzam swietna aplikacja do zarzadzania kontem na
    iPhone. Super prosta w obsludze i jest nawet taki glupi szczegol jak
    znajdywanie bankomatow na mapie przez GPS. Taka glupota, a strasznie
    mnie ucieszylo. To konto bedzie chyba godnym nastepca aliora u mnie.
    Musze zrobic tylko porzadek z obsluga w oddziale, ale juz poszla skarga
    do dyrektora i "ma dzwonic z przeprosinami". Haha.