  • Data: 2010-12-08 20:44:36
    Temat: Re: Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
    Od: lesz <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Gru, 19:17, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Szkoda, ze wczesniej nie pisales, bo mnie obslugiwala TAKA IDIOTKA, ze
    > az przykro.
    a no rzeczywiście szkoda, że tak późno napisałem tymbardziej, że co
    drugi dzień bywam w krakowie... no nic ...tak bywa- w każdym razie
    polecam się na przyszłość.
    Proszę wybaczyć, ale konta nie będę zachwalał... uważam, że jest
    dobre... nie wiem czy najlepsze! dla mnie najważniejsze to darmowe
    bankomaty na całym świecie , darmowe przelewy, dostep do platformy
    transakcyjnej r-dealer... dodatkowo dużą zaleta jest fakt posiadania
    wypkłej karty do konta w technologii pay pass...a teraz bonus na 150
    zł... każdy indywidualnie musi ocenić czy tego oczekuje od konta...
    pozdrawiam!