  • Data: 2011-03-11 21:50:03
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: "Dieter" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dlatego nie ma sie co dziwic, ze kolesie tak bronia swojego stalego zrodla
    duzych dochodow (stala prowizja niezaleznie od wynikow).

    Dieter

    Użytkownik "skippy" napisał w wiadomości grup

    Policzyłem teraz dla inflacji wziętej stąd:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Inflacja

    Jak juz pisałem, wyszło mi że OFE jest w moim przypadku równoważne lokacie
    3,9%, a drugi filar lokacie 2,7%
    2 filar to pieniądze przekazane do OFE + 0,8% skrojone przez ZUS.

    No i w przypadku samego OFE, inflacja ta zajebista lokata przewyższyła
    lokatę i końcowy wynik mam.....................
    100,8% kwoty włożonej.

    Dla 2 filara jest trochę gorzej, po 11 latach realny zwrot to ..............
    88,23% włożonego kapitału

    MEGA WAŁEK WSZECH CZASÓW