  • Data: 2011-03-14 10:20:08
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem o co się spieracie. Jeżeli regularne wpłaty przynoszą gorsze
    > rezultaty niż wpłata jednorazowa w badanym okresie to znaczy, że jesteśmy
    > na
    > rynku byka jeżeli regularne wpłaty przynoszą lepsze wyniki niż wpłata
    > jednorazowa w badanym okresie to znaczy, ze to jest rynek niedźwiedzia.
    > Regularne wpłaty na prawym zboczu są lepsze niż wpłata na górce i
    > regularne
    > wpłaty na lewym zboczu są gorsze niż wpłata w dołku. Przecież to
    > oczywiste.

    Dla mnie, dla Ciebie i wszystkich innych oprocz Dietera jest to oczywiste.
    Wlasnie probuje pokazac Dieterowi, ze wszystko jest wzgledne i wynik bedzie
    zalezal od sytuacji na rynku.
    Jezeli bedziemy mieli 10 lat hosse to oczywiste jest, ze jednorazowa wplata
    przyniesie lepsze efekty. W przypadku bessy bedzie odwrotnie. Dieter wzial
    pod uwage ostatnie 10 lat i twierdzi, ze taka sytuacja jak w ostatnich 10
    latach bedzie trwala do konca swiata i o jeden dzien dluzej.
    A swoja droga jestem ciekaw jak to sie ma do strategii "buy&hold", ktorej
    Dieter byl takim wielkim przeciwnikiem. A teraz radzi: kupuj za wszystko i
    trzymaj co najmniej 10 lat.

    Pozdrawiam

    DJ