    From: "Pafcik" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do Endriu... ręceopadają
    Date: Mon, 16 Mar 2009 18:25:26 +0100

    > Widzisz, ja chyba jednak wolę pracowitego pieniacza niż sympatycznego
    > lenia.
    > Jakbym miał zatrudniać w swojej firmie to też chyba wybrałbym oszołoma,
    > który coś robi niż super kolesia z którego nie miałbym pożytku.
    > Ale co kto woli, ponoć jest demokracja, choć ja to nazywam mediokracją.

    albo miałeś to szczęście że nie zatrudniłeś oszołoma nigdy albo poprostu nie
    prowadzisz działalności

    ja widziałem już w życiu paru "pracowitych oszołomów" i każdy rzeczywiście
    robił strasznie dużo ...........
    ale syfu i bałaganu, który potem trzeba było po nich sprzątać

    w rezultacie kosztowało to więcej niż gdyby nic nie robili, bo przynajmniej
    nie niszczyliby materiału i reputacji firmy

    problem w tym że nie chodzi o to by z pianą na ustach "chcieć coś zrobić",
    trzeba jeszcze spełniać wiele innych czynników - między innymi mieć pojęcie
    co sie chce zrobić, umieć to zrobić , mieć cierpliwość i pracowitość by to
    zaplanowane dzieło od początku do końca wykonać itd itd idt,

    z dwojga złego sensowny leń jest lepszym rozwiązaniem , choc nie mówię że
    idealnym, idealnym jest pracowity i sensowny człowiek, który w dodatku wie
    co chce zrobić i UMIE TO ZROBIĆ

    ale takich to ze świecą szukać, jak ktoś ma tyle pozytywnych cech to
    przeważnie coś robi, a nie zajmuje sie polityką

    w Polsce do polityki garną się niestety albo lenie, które nic nie robiąc
    chcą dobrze żyć, albo frustraci - oszołomi, to taka główna oś podziału którą
    ja widzę, oczywiscie występuje jeszcze sporo "z mixowanych" którzy są i
    leniami i oszołomami, lub np udają oszołomów bo tak im politycznie pasuje