  • Data: 2009-12-05 12:02:11
    Temat: Re: Do Fatso......
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzisiaj zydowskie swieto, wiec skoro sie tak pasjonujesz sprawami Narodu
    > Wybranego
    > to zdradze ci sekret Naszych, do ktorego oni b. nie lubia sie przyznawac.
    > Hitler sam byl Zydem, synem mlodego Rotszylda. Ja to czuje ilekroc biore
    > do reki
    > moje srebrne sztucce tej rodziny. Ale o tym juz pisalem wyzej.

    Uwazasz ze "genotypowe" zwiazki z Hitlerem, to powód do dumy ?.
    Przeciez na pierwszy rzut oka:

    Sieg Heil
    http://www.tu.tv/videos/sieg-heil

    mozna odczuc iz byl to czlwiek chory (któremu niestety swoja choroba udalo
    sie zarazic caly - nienajzdrowszy najwidoczniej na ten czas równiez - naród
    niemiecki......).
    Ja bym sie raczej wstydzil takiego "krewniaka" .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/