    From: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do Olszewskiego
    Date: Tue, 03 Nov 2009 10:25:35 +0100

    Wojtek X pisze:

    > Nie każdy ma Linuxa, mądralo.
    >
    > Zabawne, dla p. Olszewskiego każdy, komu nie podobają się te polityczne
    > pierdoły musi być z WSI, komuchem, agentem i Bóg wie kim jeszcze.
    > Kiedy to styropianowo-agenturalne pokolenie odejdzie w końcu na emeryturę?

    Wiem koleś, że byś bardzo chciał aby to było szybko. Pewnie niepokoi Cię
    ten deficyt ZUS. Niestety będziesz jeszcze sie musiał trochę pomęczyć.

    Na początek jednak naucz się czytać ze zrozumieniem.

    Nie każdy, tylko ta konkretna osoba i nie z WSI a z zakładu kryptologii
    WIŁ (Wojskowego Instytutu Łączności), który co prawda ściśle z WSI
    współpracował , ale jednak to nie to samo.

    Poza tym walnąłeś w samo sedno :)