    From: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do Pana Jerzego Olszewskiego.
    Date: Wed, 17 Jun 2009 00:04:40 +0200

    Endriu pisze:

    > P.S. Postem owym absolutnie nie chciałbym Pana w jakiś sposób urazić, a
    > raczej skłonic do tego, aby Pan poopawiadał nam grupowiczom coś więcej (w
    > miarę swoich możliwości) o strategiach giełdowych zawatrych w kodzie
    > Sakiewki.

    Spoko. Jak bym chciał unikać komentarzy, to bym tego nie zamieszczał.
    Opowiadałem o tych obrazkach przez kilkanaście miesięcy w ubiegłym roku.

    Większość są to wykresy intraday na danych rzeczywistych i świeczkach
    dwuminutowych z poszczególnych sesji.

    Jakbyś przejrzał zawartość tej witryny w kolejności odwrotnej , czyli od
    dołu do góry, to mniej więcej odtworzyłbyś kolejne etapy powstawania
    programu Sakiewka. Nie chce mi się porządkować tej witryny i po prostu
    dorzucam nowe obrazki z krótkim komentarzem za każdym razem, gdy wydaje
    mi się, że coś ciekawego z tego wynika.

    Jeśli chodzi o daty na obrazkach, to trzeba uważać, bo często na ekranie
    daty odpowiadają przypadkowemu położeniu kursora na wykresie w czasie
    zrzutu ekranowego (dotyczy to wykresów EOD). Najbardziej wiarygodną datą
    jest ta, która znajduje się w prawym dolnym rogu, bo odpowiada ona dacie
    ostatniej świeczki na wykresie, chyba , że wykres zawiera projekcje w
    przyszłość ...

    Najlepiej jednak pobrać program i samemu go sprawdzić.