  • Data: 2009-03-16 16:13:36
    Temat: Re: Do Vipera .... odnośnie sprzedaży Euro na górce
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kc pisze:

    > Oj, będziemy mieli cuda, ale na kiju.
    >
    > kc

    Przyznaje. Rok temu byłem sceptyczny i nie wierzyłem w cuda Tuska.
    Myliłem się. Przecież jednak mamy już udokumentowane cuda. Choćby taki,
    pierwszy z brzegu.

    Pewnego marcowego wieczora niejaka obywatelka Anna Fatyga kładła się
    wieczorem spać jako "osoba najbardziej szkodząca polskiej dyplomacji", a
    o poranku zbudziła się jako "cenny zasób kadrowy MSZ, którego nie można
    zmarnować"

    Cud - w bijcie w dzwony !