    From: "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do fatso i JO...
    Date: Thu, 12 Nov 2009 15:52:19 +0000 (UTC)

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    Jura

> [...]
    > oboje Chicago, drugie miasto polskie
    > w swiecie, i podziwialismy bogactwo tego miasta nad jeziorem Michigan.
    > Mam zal ze gorale jedza takie wspaniale
    > polskie kielbasy, baleron i kiszone ogorki podczas gdy ja musze sie
    > obywac angielskim swinstwem.
    >
    > Mysle, ze paradoksalnie slabosc tej grupy dyskusyjnej: brak struktury,
    > hierarchii i grupowych bozkow to jest
    > tej grupy sila. Kazdy tu pisze to co chce, wycia kojotow kiedys same
    > ucichna a sama gielda w-ska, idzie od kamienia milowego
    > do drugiego kamienia, coraz silniejsza. Polska dobrze wykorzystala swoje

    twój optymizm mnie rozbraja polska dobrze wykorzystała swoje 10 minut w
    historii
    to bedziesz mógł powiedzieć za 20 lat na razie to mamy wiele długów,
    zniszczony i sprzedanym majątek oraz pseudo demokrację
    co tych pseudo sukcesów to jest również gpw największa szulernia i
    zbiorowisko żebraczych firm które bez emisji żetonów upadłyby, emitują
    żetony o wartości przekraczającej wartość majątku samych firm

    co do tych zasłuzonych i mniej zasłuzonych to gratuluję wytnijcie sobie
    medale z ziemniaka ale polacy tak mają lubią być poklepywani po ramieniu i
    słyszesz przyjemne słówka bo tylko tyle potrafią gadać i nic ponadto