  • Data: 2009-11-13 09:35:53
    Temat: Re: Do fatso i JO...
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadzam się. Powinienem Go też przypomnieć, jak wymieniałem innych.
    > Przyłączam się do pozdrowień.

    ja z początków istnienia grupy jakoś najbardziej zapamiętałem wpisy gostka
    który podpisywał się Big Daddy... jakby ktoś nie wiedział to za oceanem tym
    mianem określa się ptaszka he he... przy jego postach płakałem ze śmiechu...
    gdyby komuś się chciało, to niech wykopie kilka i wrzuci na grupę... ja nie
    mogę bo nadaję przez onet, a w tych postach więcej zawsze było słów których
    onet nie przepuszcza niż normalnych he he...