  • Data: 2014-11-13 19:33:18
    Temat: Re: Do kombinatrów zwrotu na kartę
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.11.2014 o 19:06, s...@g...com pisze:
    > Jestem po operacji zwrotu towaru w lidlu zwrot pieniędzy był na kartę.
    > Więc zakup był na 75 % KK ( nie pamiętam dokładnie ), no ale nadarza się okazja no
    to daje do zwrotu debetów-kę. Pani mówi, że może mi przesłać bezstykowo. Jeśli tak
    można no ok, no to robimy, a tu zonk nie da się. Pani mówi że może to inna kart no to
    ja daję KK ( która nie jest zbliżeniowa), którą już po Bożemu wkładam gdzie powinno
    się wkładać.
    > Teraz zagwozdka czy
    > a) nie można dokonać zwrotu bezstykowo
    > b) lidl zapisuje dokładnie jaka płatność była wykonywana karta i którą kartą
    > c) czy tylko lidl dokładnie paruje numery karty i transakcje

    Bylo sobie zrobic zwrot na karte punktowa z Orlenu...
    Litosci.