  • Data: 2010-02-08 18:23:35
    Temat: Re: Do kroovki a'la EEX
    Od: flug70 <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kroovko ja nic nie mam do Twoich analiz, wręcz przeciwnie jak coś masz do
    > powiedzenia to bardzo dobrze i chwali Ci się, że chcesz się podzielić, ale EEX
    > młócisz niemiłosiernie.

    No coz widze, ze mamy tutaj "mlodych" inwestorow, ktorzy juz nie
    pamietaja czasow alchemii, drozdka, chyba siodmego funduszu i perelki
    immo. A szkoda, bo wtedy to sie pisalo i nikomu to nie przeszkadzalo,
    kochalismy Grazynke, Rybce zyczylismy oceanu, nowych strategii bez
    podatku i stawania sie milionerem na wynajmowanych przestrzeniach immo.
    To nie mlocenie kroovki czy naganianie, on taki jest od lat, jednym to
    odpowiada drugim nie, ale jedno jest pewne, w jego rekomendacjach zawsze
    jest perelka a jak ktos jest na gpw czy nc to po to aby zarabiac,
    inwestowac i kupowac kolejne SFERY nieruchmosci, niekoniecznie w
    Bielsku, moze byc Dubai lub zimny Sztokholm, jak kto woli.

    Pozdrawiam serdecznie parzystokopytnych (nie pisze koszernych, aby kogos
    nieobrazic) oraz wszystkich usmiechnietych :)

    Leszek