  • 1. Data: 2010-02-07 07:47:05
    Temat: Do kroovki
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Co robisz z centkiem ? Trzymasz do konca roku czy ucinasz straty ? Bo sam
    juz nie wiem czy predzej bedzie 10 gr czy 1 zl....

  • 2. Data: 2010-02-07 17:03:25
    Temat: Re: Do kroovki
    Od: k...@p...onet.pl

    > Co robisz z centkiem ? Trzymasz do konca roku czy ucinasz straty ? Bo sam
    > juz nie wiem czy predzej bedzie 10 gr czy 1 zl....

    --------------------

    co ja z nim robie to sie nie nadaje do napisania, ale

    ogolnie:
    Mamy komunikaty ze spolki, mamy informacje o wspolpracy w finansowaniu
    ciekawych imponujacych inwestycji na ktore nasz banki nie chca zdecyyyydowanie
    dac ani zlamanego grosza, zatem spolka ma partnera chyba ze stanow ktory
    kupuja akcje po 1,00 zl ale jego koszty "manipulacyjne" moga wynosic,teraz to
    od dawna wiemy, nawet 50 czy 30 czy 70% a moze inaczej, raczej nie 99,99% bo
    tego by nawet cierplliwy krol nie zniosl, i co dalej, inwestycje ida,
    amerykanie akcje kolejnych serii podobno kupuja i daja forse na budowe
    imperium w Komi, spolka handluje wieloma produktami czy tez transferuje
    rozne "dobra" i tu jest skuteczna ale nie znamy marzy ani masy krytycznej
    kiedy to juz przynosi zysk a kiedy zaplanowane straty-tez jest spolka handlu
    czesciami elelktronicznymi w ktora mozna utopic kazde pieniadze, ale ona ma
    szerokie i waskie tory i okno na wschod, podobno i tez jest sport,ale w
    Comarchu tez jest sport i restauracja, wiec o wynikach NIC NIE WIEMY I NIE
    MAMY SZANS wiedziec, czasami to fajnie bo nie ma sie co przejmowac!-kupowac
    centrozap i albo na wozie albo pod wozem, ja licze na jednak sukces finansowy
    i nagrode na koniec roku 2010 wiec przy cenie 40 groszy potem 30 groszy itd
    bede dalej dokupowal i usrednial a jesli cos trace to stosuje troj czy
    6.polowke, i zyski oddaje mi znany EEX oraz ...tak to tez dobra spolka i pare
    innych kolo zera i na koniec roku wynik i tak bedzie 100% do przodu.
    Jesli jednak centrozap urosnie do 5 zlotych to bedzie wiekszy zysk, krolewski
    zysk.
    pozdrawiam i wiem ze nie za bardzo Ci pomoglem, ale jesli kupisz EEX obecnie
    to i tak bedziesz mi wdzieczny na koniec roku panstwa kroovkowego.
    kroovka

  • 3. Data: 2010-02-07 18:20:18
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

> [...]
    > obecnie
    > to i tak bedziesz mi wdzieczny na koniec roku panstwa kroovkowego.

    Alez ja juz eko mialem ze srednia 1,35 niestety dalem sie wyleszczyc po
    2,8-3 zl i teraz juz niestety sie boje kupic bo pociag odjechal za daleko
    :). A z cenkiem coraz gorzej sie czuje i zaczyna ciazyc..., ale po forach
    bankiera i parkietu to czuc z daleka jak wszyscy naganiaja na jeszcze
    wieksze spadki. Nawet najbardziej zatwardziali centkowicze po ostataniej
    zwalce sie od niego odwrocili :).

  • 4. Data: 2010-02-08 11:43:23
    Temat: Re: Do kroovki a'la EEX
    Od: k...@p...onet.pl

    .. ale jesli kupisz EEX obecnie

    do ceny 6 zl i do 12 lutego jeszcze sporo przestrzeni

    kroovka

    WSZYSTKO CO ROBIMY CZYNIMY NA WLASNE RYZYKO A SLOWA NIE MOGA BYC UWAZANE ZA
    POLECENIE LUB WPLYWANIE NA DECYZJE INWESTYCYJNE

    KROOVKA

  • 5. Data: 2010-02-08 12:58:35
    Od: "kigam" <p...@g...com>

> [...]
    >
    > WSZYSTKO CO ROBIMY CZYNIMY NA WLASNE RYZYKO A SLOWA NIE MOGA BYC UWAZANE ZA
    > POLECENIE LUB WPLYWANIE NA DECYZJE INWESTYCYJNE

    Kroovka daj żyć przestań już z tym naganianiem.

  • 6. Data: 2010-02-08 14:00:41
    Od: k...@p...onet.pl

    > Kroovka daj żyć przestań już z tym naganianiem.

    OK, koncze z naganianiem i ale jednak nie zajme sie glupotami, czytajac mojeho
    poprzednika-nauczyciela i innych z ich teoriami, ze urosnie, ze spadnie i ze
    buhahaha i ze chory i ze nadmiar koki i inne, a nie zarabianiem pieniedzy :-)

    Bajki na tej skali ogolnosci sa bez sensu.
    Albo piszmy uzasadnione i podparte opinie o rynku (takich osob jest tu pare
    ale bywalo wiecej!!, albo wspierajmy okreslone spolki - podajac czemu pewne
    poczynania sa sluszne a ktore szkodliwe...i miejmy jakos wplyw an rynek, jesli
    nie to strata czasu, lepiej czytac literature swiatowa.

    kroovka

  • 7. Data: 2010-02-08 14:38:25
    Od: "kigam" <p...@g...com>

> [...]
    jesli
    > nie to strata czasu, lepiej czytac literature swiatowa.

    Kroovko ja nic nie mam do Twoich analiz, wręcz przeciwnie jak coś masz do
    powiedzenia to bardzo dobrze i chwali Ci się, że chcesz się podzielić, ale EEX
    młócisz niemiłosiernie.

  • 8. Data: 2010-02-08 18:23:35
    Od: flug70 <f...@p...onet.pl>

    > Kroovko ja nic nie mam do Twoich analiz, wręcz przeciwnie jak coś masz do
    > powiedzenia to bardzo dobrze i chwali Ci się, że chcesz się podzielić, ale EEX
    > młócisz niemiłosiernie.

    No coz widze, ze mamy tutaj "mlodych" inwestorow, ktorzy juz nie
    pamietaja czasow alchemii, drozdka, chyba siodmego funduszu i perelki
    immo. A szkoda, bo wtedy to sie pisalo i nikomu to nie przeszkadzalo,
    kochalismy Grazynke, Rybce zyczylismy oceanu, nowych strategii bez
    podatku i stawania sie milionerem na wynajmowanych przestrzeniach immo.
    To nie mlocenie kroovki czy naganianie, on taki jest od lat, jednym to
    odpowiada drugim nie, ale jedno jest pewne, w jego rekomendacjach zawsze
    jest perelka a jak ktos jest na gpw czy nc to po to aby zarabiac,
    inwestowac i kupowac kolejne SFERY nieruchmosci, niekoniecznie w
    Bielsku, moze byc Dubai lub zimny Sztokholm, jak kto woli.

    Pozdrawiam serdecznie parzystokopytnych (nie pisze koszernych, aby kogos
    nieobrazic) oraz wszystkich usmiechnietych :)

    Leszek