  • Data: 2010-03-22 09:21:06
    Temat: Re: Do niegodziwca Endriu...
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale odnośnie Wielgusa - miałem okazję sprawdzić akta - które dostępne były
    > w internecie - nie było tam zbyt wiele ciekawostek czysty maszynopis, a
    > podpis abp był tylko jeden - i to podobno sfałszowany.
    >
    > Pasowało by te wszystkie akta upublicznić - ale tego jak ognia boi się
    > poubeckie towarzystwo z SLD.....

    Kaczory też zrobiły wszystko co było w ich mocy aby akta nie ujrzały światłą
    dziennego ....

    Prawica w potrzasku.
    http://adamwielomski.salon24.pl/64625,prawica-w-potr
    zasku

    " [...]
    W tej sytuacji po prawej stronie sceny politycznej pozostał wyłącznie PiS.
    Partia ta rządzi przez dwa lata i można już ocenić jej działalność:
    1. Zapowiadanej dekomunizacji nie ma.
    2. Zapowiadanej lustracji nie ma.
    3. Zapowiadanej antyabrocyjnej rewizji konstytucji nie ma.
    4. Zapowiadanej reformy strukturalnej państwa (IV RP) nie ma.
    5. Zapowiadanej reformy finansów nie ma.
    [...]"

    Człowieka to tak ciągnie do prawdy ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/