  • Data: 2005-06-17 12:34:34
    Temat: Re: Do pracowników VW Banku
    Od: konkurs <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Jun 2005 12:57:53 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Ale co ty chcesz od tej oferty?
    >Masz lokaty 5% 10 dniowe. Przelewy za free, siec placowek, pelno bankomatow,
    >karty kredytowe, biuro maklerskie, fundusze itp.

    Zatem jak ktos bedzie szukal KK, biura maklerskiego, funduszy i banku z
    placowkami jednoczesnie to niewykluczone, ze to bedzie wlasnie najlepsza
    oferta dla niego, ale jak ktos bedzie szukal taniego,
    wysokooprocentowanego roru / a'vista z darmowymi pozostalymi uslugami to
    juz nie - a wlasnie o takie konta najczesciej ludzie pytaja.

    >Konto bezplatne gdzy > 2,5 miesiecznie, jesli nie to przez rok za darmo.
    >Oplata jest owszem, ale jesli chcesz potem zrezygnowac z niego i maszwplywy
    >mniej niz 2,5 tysiaca.
    >I ty to nazywasz gniotem?

    Oferta BPH jest nieprzejrzysta, zawiera rozne oplaty, ktore czesto trudno
    od razu dostrzec, np. te problemy z zamykaniem konta, koniecznosc
    wniesienia wplaty przy jego otwieraniu, 2,5 zl jak sie czlowiek nie
    przypilnuje i 4 razy bezgotowkowo nie wyda itd. To nie jest dla wielu
    dobra oferta.

    >Aha - a widziales Bankiera albo Money propozycje? Jak namowisz kogos na
    >zalozenie roznych kont - dostajesz kase! Od 20 do nawety 50 zl! Juz nie
    >wspominam o kredytach. Ty wez sie zainteresuj - masz szeroki wybor
    rachunkow

    Tak widzialem, ale wole VW, bo jest wg mnie najlepszy finansowo dla
    przecietnego poszukiwacza taniego konta a'vista / ror - po co mialbym sie
    wstydzic oferowania gorszych uslug skoro moge polecac te najlepsza?
    Nie robie zreszta tego dla pieniedzy, tylko dla satysfakcji brania udzialu w
    konkursie i mozliwosci wygrania jakiejs nagrody, a ze przy okazji moge
    ludziom polecic dobre konto i jeszcze zaoferowac im pol roku prowadzenia
    za darmo, to satysfakcja jest tym wieksza. Jesli uda sie cos wygrac to nie
    zamierzam nagrody spieniezac tylko pozostawic u siebie, szczegolnie bylbym
    zadowolony, gdyby sie udalo wygrac aparat fotograficzny, oczywiscie
    moglbym go sobie w kazdej chwili kupic, ale nie o to przeciez chodzi.
    Jesliby skonczylo sie na 5 poleconych kontach to satysfakcji duzej nie
    bedzie, ale przynamniej pozostanie swiadomosc, ze sie czegos dowiedzialem
    o bywalcach tej grupy...

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo: