  • Data: 2011-03-10 14:21:00
    Temat: Re: Do skipiego georga - ostatnia próba
    Od: "G W" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Fajna zabawa tylko wnioski bezużyteczne. Powiedzmy, że jesteśmy kolegami z
    > klasy. Mamy tyle samo lat. Idziemy w tym samym czasie do pracy, jesteśmy
    > uczestnikiem tego samego OFE, pracujemy w jednym dziale, na takich samych
    > stanowiskach. W któryś weekend jedziemy na narty. Ty łamiesz nogę i wisisz
    > na wyciągu 3 miesiące. Masz okres bezskładkowy. Ja w tym czasie wykonuje
    > Twoja robotę i mam płatne nadgodziny. I co możemy porównać? Wzrost? Wagę?
    > cała dyskusja zaczęła się od próby oceny "inwestycja OFE" Nieważne jak
> [...]

    Ogólnie sie zgadzam, liczenie na emeryture OFE nie ma sensu.
    jak zapewne zauważyłes dyskusja dotyczy juz tylko i wyłacznie matematyki :)
    Dlatego pewnie jest tak zaciekła bo każdy jest pewny swego.
    Ocena efektywnosci OFE ma sens o tyle że należy sobie uświadomić jak wygląda
    real a nie manipulacja OFE w przekazywanych laurkach z wykresami wzrostu
    wartosci jednostki uczestnictwa, które z krzywą twojego kapitału w OFE mają
    tyle wspólnego co zeszłoroczny śnieg.

    george