  • Data: 2011-03-10 15:25:29
    Temat: Re: Do skipiego georga - ostatnia próba
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:oxhbgk3p5hlr$.1wu3xdoxsmrrm$.dlg@40tude.net...

    > A kupa nie wszystkie. Przysyłają mi co rok za ostatni rok. Co prawda jest
    > suma wszystkich jednostek ale nie ma kasy na to wydanej.

    cyt.

    Chodzi o liczbę z druku jaki Ci przysłał ZUS

    "Informacja o stanie konta ubezpieczonego w ZUS wg stanu na dzień 31 grudnia
    2009r"
    z pozycji:
    "3. Składki na otwarte fundusze emerytalne - odprowadzone (może być -
    należne)"

    Oraz drugą, z druku otrzymanego z OFE, z pozycji:
    "Łączna liczba jednostek rozrachunkowych zgromadzonych na rachunku
    członkowskim"

    wg stanu na ten sam dzień