  • Data: 2002-10-25 07:35:37
    Temat: Re: Do uzytkownikow kart kredytowych BZ WBK
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Dracor <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:apaqis$2cg2$...@n...ipartners.pl...

    > Widzisz, moja, zona (najprawdopodobiej) zaplacila 25 PLN, za usluge
    ktorej
    > nie bylo, a bank
    > zobowiazuje sie ja wykonac, wiec to jest naciaganie.

    Juz drugi dzien wylewasz swoje zale na ten bank. Nazywasz ich oszustami i
    naciagaczami.
    A przez ten czas NIE SPRAWDZILES czy pobrali te nieszczesne 25zl.

    Rozumiem twoje pretensje, ze nie zrealizowali twego zlecenia. Powinni byli
    to zrobic.
    Ale to jest blad ludzki, ktory nalezy wytknac.

    Natomiast nazywanie kogos oszustem czy naciagaczem w sytuacji gdy sie nie
    wie do konca co sie stalo, to nie jest tylko krytyka.
    TO JEST CHAMSTWO.

    Ja wiem, ze internet tworzy taka atmosfere bezkarnej anonimowosci i moze sie
    wydawc, ze mozna nagadac glupot "bo oni nie slysza". Ale wlasnie takie
    zachowanie uwazam za chamstwo i tchorzostwo.

    Jesli taki jestes pewny swego to opublikuj swoje wypociny w poczytnej
    gazecie, podpisz sie imieniem i nazwiskiem i poczekaj na efekt...;-)

    --
    Pozdrowienia (mimo wszystko)
    ---

    PS. Jesli nawet pobrali te 25zl to zwykla reklamacja na pobranie oplaty za
    niewykonana usluge bedzie na 100% skuteczna.
    Slawek