  • Data: 2012-03-13 00:05:48
    Temat: Re: Dobre ... Wyszukiwarka Visa cash back.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jjlsb9$e4h$...@n...news.atman.pl

    > Najwyrazniej nikt nie ma interesu w tym aby to ujawniac
    > lub sa w tym umoczone "wysokie figury"
    > - to czego oczekuja ludzie wladcy maja w dupie, wiec lepiej po cichu
    > leb sprawie ukrecic, - no moze nakladajac symboliczne kary podatkowe
    > tak na otarcie lez publice :}

    Ludzie by chyba pozywali państwo do sądu o utratę zdrowia.

    > E, chyba troche sciemniasz ;)

    Chyba nie -- ja jadłem do często. Jak myślisz -- skąd
    u mnie zamiłowanie do zsiadłego mleka?

    > Np. w trudnych czasach "kartkowych" czesc rodzin kupowala i jadla wiecej miecha

    Ale na kartki dawali 2.5 kilograma. Na początku na dzieciaka
    dawali może i ponad 5, ale pod koniec te racje były głodowe.

    > niz kiedy indziej - zeby sie kartki nie zmarnowaly ;)
    > Na podobnej zasadzie u mnie bylo kilka par butow w ktorych nikt nie chodzil :D

    Z butami problemu nie było -- żyło się zapasami
    poczynionymi w latach bezkartkowych. ;) Wtedy szewc
    było nie lada kimś... Znacz -- Kimś, przepraszam...

    Szewc wtedy to jak nie przymierzając (w Biedronce nie przymierza
    się butów) dzisiaj sprzedawca w sklepie firmy Bata. :)

    > Najwiekszy dramat byl gdy wyprano mi zolta kartke na gorzalke & cygarki ==
    czekolade - byla to niepowetowana utrata dobr
    > wymiennych :D

    Ja nie ulegam zgubnym nałogom. :) [no -- i mnie nikt nie pierze]

    > A moze lepiej od razu na wode ?

    W wodzie jest mało białka (Lamblii i coli ponoć już nie ma) a ja potrzebuję
    i białka, i witamin, i makroelementów, i mikroelementów [później okaże się,
    ze to te same elementy] i soli [drogowej?] mineralnych a nie tylko samej wody.

    http://www.pasozyty.net.pl/lamblie/

    -=-

    Pewnej wsi zabrakło samochodów do wożenie mleka, więc tym
    samym samochodem rano wożono mleko, a wieczorem -- gnojówkę...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'