eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?Re: Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Date: Tue, 22 Mar 2011 18:18:25 +0100
    From: "Bogdan B." <g...@r...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
    References: <4d87a294$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <imagt6$4qj$2@kushnir.sileman>
    In-Reply-To: <imagt6$4qj$2@kushnir.sileman>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 110322-0, 2011-03-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 19
    Message-ID: <4d88d9e3$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.69.251
    X-Trace: 1300814307 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2439 83.27.69.251:16081
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:549481
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-22 16:58, Wojciech Nawara pisze:

    >> Problem w tym, że infolinia nie chce mi tego aktywować, nie chce
    >> powiedzieć dlaczego nie chce aktywować, twierdzi że oddział też
    >> tego nie zrobi i każe czekać na kartę.
    >
    > Mam tak samo. Najpierw odmówili mi założenia rachunku via net, bo miałem
    > kiedyś u nich produkty, podczas wizyty w oddziale odmówili mi założenia
    > konta od ręki (bo blokada kartoteki i trzeba przyjść 2 razy), a w końcu
    > po założeniu konta odmówili mi aktywacji haseł SMS przez telefon. Dla
    > bezpieczeństwa.

    U mnie dokładnie to samo, miałem kiedyś produkty i w niedzielę
    w oddziale nie założyli konta, dopiero w poniedziałek.

    > Napisałem maila pocztą wewnętrzną czym sobie zasłużyłem na odmowę
    > aktywacji haseł SMS. Zobaczymy co napiszą.

    Jeżeli możesz to zamieść tą odpowiedź.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1