    From: SQLwiel <_...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dobre orzechy juz są....
    Date: Fri, 06 Jul 2012 19:15:58 +0200

    > Baśka to telewizyjna wiewiórka rzucająca orzechami. :)
    > Jedna rzuca, inna mówi 'o żesz q...'. :)

    A skąd wiadomo, ze ta wiewiórka, to Baśka?
    Nie oglądam reklam. Mam dobry filtr, nawet jak nie wy(prze)łączę
    telewizora, to mam "zero percepcji". Do dzisiaj nie wiem jaka jest
    melodia tego "euro spoko", czy jak-mu-tam.
    Swoją drogą, mam sporą frajdę, jak lecą reklamy, a ja zamiast
    przeskakiwać (na inne kanały, gdzie zazwyczaj w tym samym czasie też są
    reklamy), to tylko wyciszam i patrzę z politowaniem na tych Kameli, czy
    inne Rogalskie, jak się wysilają aby do mnie dotrzeć, a mnie to loto
    koło... (Abonamentu oczywiście nie płacę ;) )

    a "o żesz" w kontekście orzeszków, to powinno być jednak "orzesz" :)
    Orzesz, orzesz, k...wa i co ?
    Co żeś wyorał?
    Tum-oroł?

    Wybaczcie. Piątek wieczór, jakieś promille mi się po łebie plączą i
    pisać z sensem nie dają...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.