    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dobrze widze ?
    Date: Thu, 16 Feb 2012 11:15:27 +0100

    "Waldek" jhhg5g$69p$...@n...news.atman.pl

    > Inflacja za styczen 4,1% ?
    > chyba pora isc do okulisty ....

    Inflacja jest straszna!! Dwa tygodnie temu kupiłem w Auchan
    mleko po 2 złote (mam paragon) a przedwczoraj to mleko było
    już po 3 złote bez 3 groszy!!!

    Tym oto sposobem nie kupiłem w Auchan mleka, ale: latarkę
    na baterię z baterią i z dynamem oraz dwiema LEDkami,
    ścisk stolarski do ramek -- ale nie o kompresor do
    RAMek chodzi, śledzie i 3 czekolady (dwie już zjadłem,
    trzecią zjadł ktoś inny) i zapłaciłem za to wszystko
    kartą z Auchan, po czym na ścisk i latarkę wziąłem fakturę. :)

    Jedzenie jest straszliwie drogie w Polsce -- śledzie (ponad
    4 złote za 300 gramów -- właśnie jem) droższe od ścisku
    stolarskiego i niewiele tańsze od latarki, od której te
    3 czekolady są niewiele tańsze, choć są droższe od ścisku...

    -=-

    I ścisk chciałem kiedyś kupić i tę latarkę -- ale że te rzeczy były zbyt drogie...

    -=-

    Oczywiście żartuję z tym jedzeniem śledzi -- nie właśnie jem, ale
    właśnie już zjadłem. :) Szkoda, że nie mam zmywarki do naczyń -- nie
    lubię tego, jak gromadzą się (niejako samoistnie) w zlewie...

    -=-

    Mleko nie drożeje u nas (W Białymstoku) od co najmniej 4 lat.
    I nie piszę o mleku ze Śląska, ale o mleku stąd, z Mlekovity
    czy z Mlekpolu bądź z Suwałk.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'