    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dobrze widze ?
    Date: Fri, 17 Feb 2012 09:39:44 +0100

    "Waldek" jhl248$odk$...@n...news.atman.pl

    > A fee .... wstydz sie Eneuelu
    > - zeby tak zarabiac na rodzicach :/

    Na razie żyją oboje -- nie jest to zatem wdowi grosz.

    Wojna Kościoła ze mną zaowocowała biedą i moją, i moich rodziców. :)
    Biedą i chorobami -- zarówno moimi, jak i chorobami rodziców. :)

    > Z bialych plynow chetnie kupuje Mlekovite 2% (2,4zl)
    > dobrze sie ubija w ekspresie do kawy :)

    Mlekovita? W Auchan, gdy byłem tam ostatni raz, stały obok siebie
    dwa różne mleka z Mlekovity różniące się ceną (2.09 lub 2.03 -- nie
    pamiętam oraz za 2.97 Wypasione) a zapewniam Cię, że z Mlekovity
    można znaleźć cała plejadę różnych nazw. :) Długowieczne ;) (UHT)
    i krótkoterminowe. Różne pudełka i butelki... Biedronka chyba
    sprzedawała kiedyś mleko z Mlekovity, ale pod jakaś swoją nazwą.

    > - w innej formie nie pije,

    A mnie forma jest obojętna. Może być nawet foremka do ciasta.

    > w przeciwienstwie do reszty domownikow.
    > Zazwyczaj place półbankowym goldem z czkawką czy cofkom ?

    Po sprzedaniu połowy Półbanku -- jest to Ćwierćbank?

    Czkawka kredytówki Ćwierćbanku jest jak duża?

    > - wyjatek stanowia obowiazkowe bgz debit x3

    Trzeba 3 razy, ale na obojętną kwotę? Sezamki mogą być?
    Może jednak pójdę po tę ,,podwyżkę''.

    > oraz uzywki "CPN-owe" - tu wracam do Meritum
    > Pozostale plastiki praktycznie bezwartosciowe
    > nie liczac tych "lojalnosciowych" ;)

    A milenijna debetówka?

    -=-

    Oglądam film z TV Trwam via net. I zdaję sobie sprawę z tego, że
    już nie potrafię oglądać filmów w onlajnie. A przed tym filmem
    produkował się Macierewicz -- oczywiście mówił o krzywdzie, jaką
    jest odebranie tego, czego nie tylko nigdy nie dano, ale czegoś,
    czego nigdy nie było.

    -=-

    Jak pięknie Lex Veritatis wygląda w TV. :)
    I jak brutalnie -- w tak zwanym realu, gdzie dobijano
    i mnie (broniąc moich rodziców przede mną), i tychże
    moich rodziców... ;)

    http://www.megawypas.pl/readarticle.php?article_id=4

    Doskonałe mleko jest z Mlekpolu -- Mlekpol to zarazem producent
    Łaciatego (uważanego tu i ówdzie za najlepsze mleko świata)
    i Zambrowskiego.

    Codziennie przeklinam Kościół i codziennie błogosławię Carrefourowi
    oraz innym hipermarketom? Hiprmarketom błogoslwię wiele razy każdego
    dnia, a Kościoła nie muszę przeklinać -- sami przeklinają siebie. :)

    -=-

    http://www.mlekpol.com.pl/
    http://www.mlekovita.com.pl/

    --