    From: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dodatkowe konto...
    Date: Sun, 2 Jun 2002 00:57:56 +0200

    ?

    > Zalezy, statystycznie pewnie nie ale karte uzytkuje konkretna osoba
    > a nie byt statystyczny :-)

    NIE to będzie statystycznie i realnie. Po pierwsze koszty podróży a po
    drugie nie każdy prosto z ulicy wjedzie do Stanów.
    Natomiast na wyjazd np. do Niemiec to może sobie pozwolić prawie każdy bez
    większych problemów.

    [...]
    > Tym nie mniej mowienie, iz transakcje karta EC/MC 'zagranica' jest
    > korzystniejsze to naduzycie bo odnosi sie to tylko do europejskich
    > krajow strefy Euro (a w zadnym z tych nie bylem juz 4 lata :-)))

    To że ty nie byłeś i dla ciebie lepsza jest VISA to nie znaczy, że to samo
    dotyczy większości.
    Na nasze polskie warunki zwykle karta MAESTRO byłaby praktyczniejsza, ale
    wszyscy "podniecają się" kartami VISA.
    Duże znaczenie mają tutaj polskie banki, w których łatwiej dostać VISE niż
    MAESTRO.

    MAESTRO przy przeliczeniu na PLN bierze pod uwagę EUR natomiast VISA USD.
    Z mojej strony EOT, bo nie potrzebna jest ta dyskusja.