  • Data: 2010-12-15 07:14:12
    Temat: Re: DojczeBank znowu daje...
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki za info. Proszę innych o ich wypowiedzi na ten temat. :)

    Za otwarcie konta nie dostałem, choć otwierałem na drugi, czy trzeci dzień
    od rozpoczęcia promocji, a liczbę iPadów niby zwiększyli.
    Próbowałem 2x reklamować, ale bez skutku. Bełkot w odpowiedziach sprowadzał
    się do hasła: "nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi".
    Konto trzymam na wypłatę drobniaków z dowolnych bankomatów.
    Pozdrawiam
    Bartnick