  • Data: 2013-10-18 22:45:15
    Temat: Re: Dokąd przenieść kartę kredytową z Citi?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak więc szukam banku w którym mógłbym sobie wyrobić kartę na podstawie
    >
    > wyciągów z karty Citi i który oferowałby podobne podejście do reklamacji
    >
    > jak Citi. Tak, wiem, nieczęste to jest - więc może chociaż podpowiecie mi
    >
    > jaki bank oferuje jeszcze jakieś bonusy warte grzechu? No i czy można w
    >
    > miarę łatwo użytkować tą kartę bez opłat...

    Trzeci raz usilowalem zrezygnowac z KK BZWBK informujac, ze nie chce automatcznego
    przedluzenia i trzeci rok z rzedu przekazano mnie do dzialu utrzymania. Tam po
    pytaniu o przyczyne ("nie chce placic za karte") proponowano mi bonusy czesciowe, aby
    na koniec dac brak oplaty na kolejny rok. Podobno tez nie zawsze tak daja.
    W Reifaissen dawne KK Polbanku sa darmowe, za akceptowalne jeszcze dla normalnego
    korzystania limity roczne ilosci transakcji. Bonus - dobry program ratalny w karcie.