  • Data: 2006-01-26 12:19:36
    Temat: Re: Dokąd przenieść konto ?
    Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur O." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:53214$43d8b4ba$57cf6b4c$19448@news.chello.pl...

    > Użytkownik "jaQbek" <K...@n...cierpi.spamu> napisał w wiadomości
    >

    > Mam konto w Lukasie juz 5 lat i jakos nie narzekam.
    > Darmowe przelewy, to jest to.
    > Co do bankomatow warto miec jeszcze drugie konto w rezerwie, bo rozne
    > rzeczy sie zdazaja.

    Ja właśnie przeniosłem się do MultiBanku....z PKO BP (po ponad 10 latach)
    Ze względu na podniesienie mi o 20 procent limitu kredytu odnawialnego (PKO
    BP + mBank)

    dali mi mniejszy procent, darmowe przelewy, mniejsze prowizje (0,8 %),
    dostęp przez internet sprawdzony (mam tam konto firmowe), mają w Gliwicach
    oddział gdzie obsługują bardzo miłe panie :)
    Jak jeszcze zrobią kody potwierdzające operacje przez SMS'y (tak jak w
    mBanku) to już pełnia szczęścia...

    Pozdrawiam

    Krasnal, GG#1103