  • Data: 2006-01-26 09:23:47
    Temat: Re: Dokądprzenieść konto ?
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    > A jakie opcje "multikonta" polecasz ? W którym banku dobrze mieć główne
    > konto, a w którym trzymać pieniądze do przelewów itp. ?

    Na pewno przelewy najlepiej robic przez Multibank, ze wzgledu na cene.
    Jesli chodzi o mozliwosci ulokowania wolnej gotowki, to tutaj tez są całkiem
    duze: od lokat do funduszy inwestycyjnych i mozesz to robic sam w czesci
    transakcyjnej.
    Akurat jesli myslisz w przyszlosci o zadluzaniu sie na jakies cele typu
    samochod, mieszkanie, to moze warto tutaj umiescic wplywy, by wiarygodnosc
    kredytowa sie budowala.

    Jesli chcesz sprobowac, to zaloz sobie po prostu np. Multikonto Ja i
    potestuj, zarówno obsluge w oddziale, jaki i czesc tranakcyjną i to co
    oferuje.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl