eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDokumenty dot. zmiany warunków umowy o kartę kredytową CitibanRe: Dokumenty dot. zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citiban
    From: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dokumenty dot. zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citiban
    Date: Fri, 2 Aug 2024 18:08:19 +0200

    On Fri, 2 Aug 2024, Picek wrote:

    > Dostałem email z takim tematem.
    > Po przeanalizowaniu za i przeciw stwierdziłem,
    > że proponowana zmiana nic mi nie daje.
    > 40K limitu, wykorzystana kwota spłacana miesięcznie co do grosza,
    > darmowe prowadzenie i utrzymanie karty.
    > Komu ta propozycja jest potrzebna?
    > Ktoś w banku chce się wykazać, że jest potrzebny
    > i tworzy nowe tony dokumentów?

    Hmm, ale wypisałeś te warunki, jakie masz teraz, czy te,
    które w tych dokumentach zaproponowali?
    A jeśli te, które masz teraz, to jakie proponują?

    citek ostatnio szaleje (no powiedzmy, że szaleje względnie,
    ostatnio 4 stówki się udało, choć jak zwykle z reklamacjami,
    ale u innych posucha totalna) z promocjami, tak się więc
    pewnie szykują i szykują do sprzedaży detalu,
    ale tak to trwa już od kilku lat i nic.

    A ogólnie to jakiś czas temu też dostałem propozycję zmiany
    i było tam tyle, że oprocentowanie zmienili z 4*lombardowa
    (hehe, tutaj dzięki wybrykom tzw. glapcia miałem swego czasu
    covidowego KK z oprocentowaniem 2% ;) na 7%+2*referencyjna.
    Podpisałem z powodu podstępu citka - ale rzeczywiście,
    nie przeczytałem, co podpisuję, bo sądziłem, że to co innego
    będzie - na szczęście nauczka bezkosztowa.