  • Data: 2003-12-05 09:15:52
    Temat: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bqphm2$kg5$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bqphch$tnu$1@topaz.icpnet.pl...

    > Więc się nie zgadza. 300 punktów za każde pół roku _stażu_w_sieci_.
    > Nie ma wyjścia, musisz napisać w końcu tego maila. :-)

    Tak jest, juz napisałem, skoro nie mam wyjścia ;)

    > ?????? Nie punkty a doładowanie za zarejestrowanie i wyrażenie zgody
    > na przetwarzanie danych.

    No tak, jeszcze nieporadnie się posługuję tymi terminami, sorry.

    Czy wyrażenie zgody skutkuje dużą ilością spamu (choć nie wiem, czy już nie
    wyraziłem zgody na papierze 1,5 roku temu - nie pamiętam, ale nie bij ;))?

    > Zgadza się.

    O, jedno pytanie udało mi się zaliczyć ;)

    --
    Robert