  • Data: 2003-12-05 22:05:18
    Temat: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: Krystek <k...@s...pl_> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara napisał:
    > 1,5 roku temu nie było jeszcze UoŚUDO. A sprawę reklam SMSowych wyjaśniam z
    > PTK, bo to wcale nie jest takie proste. :-)

    Właśnie, Wojtku, czy u Ciebie też jest tak, że pomimo niewyrażenia zgody
    dostajesz dużo SMS-ów reklamujących IDEĘ, jej produkty, promocje i konkursy?

    Kiedyś przysłali SMS-a z pytaniem, czy zgadzam się na dostawanie reklam
    i innych informacji promocyjnych. Miałem odesłać na jakiśtam numer SMS o
    treści (bodajże) TAK. Ale nie zrobiłem tego.

    Tak ze 3-4 miesiące było OK, ale od niedawna spamują. W sumie to kilka
    SMS-ów na tydzień.

    Nie wiem, czy się za nich teraz nie zabrać i nie opier...ić za
    spamowanie. Na razie nie mam do tego głowy i czasu.

    Pozdrawiam,

    Krystian