eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDoładowanie TAK-TAKa w bankomacieRe: Doładowanie TAK-TAKa w bankomacie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!skynet.be!skynet.be!newsfeed00.sul.t-online.
    de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.
    tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Doładowanie TAK-TAKa w bankomacie
    Date: Fri, 10 Oct 2003 15:55:30 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <bm6dqv$g5l$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <blsadd$5lb$1@news.onet.pl> <blskuh$ebv$1@inews.gazeta.pl>
    <blv375$674$1@news.onet.pl> <bm0l95$54k$1@inews.gazeta.pl>
    <bm0nks$k1a$1@news.onet.pl> <bm1qrp$env$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bm3c0n$4qf$1@news.onet.pl> <bm6c4t$9h4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bm6daa$o29$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bravo171.softbank.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1065794207 16565 212.244.73.171 (10 Oct 2003 13:56:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Oct 2003 13:56:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:263257
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    > tam pan mówi, że doładowywanie przez bankomat jest wstrzymane do
    > > odwołania....
    >
    > Głupoty gadała. Chwilowa awaria, wszystko chodzi normalnie. :-)
    > Do odwołania to jest wstrzymane doładowanie przez idea.pl - czyli cała
    dobę
    > przez internet. Nie działa też doładowanie przez SMS z karty CitiConnect.

    ja tez juz prawie rok temu odkrylem ze doladowanie przez internet nie dziala
    z tym ze wybieralem opcje platnosc karta a nie CitiConnect - nawet dzieki
    uprzejmosci Centrum Kart WBK sprawdzilem ze żądanie autoryzacji karty po
    prostu w centrum sie nie pojawia.
    na *22 oczywiscie twierdzili ze pewnie użyłem niewłaściwej karty, ktora sie
    do tego nie nadaje.
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1