  • Data: 2007-02-19 19:16:46
    Temat: Re: Doładowanie tel. w zagranicznym bankomacie
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Kłos" news:45d8dcf7$1@news.home.net.pl

    > tak mnie tknęło, że może masz problem z obciążeniem swojej karty jak za
    > transakcję gotówkową, i wtedy te moje wypociny Ci na nic.

    Nie nie mam takiego problemu ;) Problemem jednak dla mnie była niepewność,
    która towarzyszyła mi w czasie pobytu na Słowacji polegający objawiająca się
    strachem/obawą przed tym, że jak zasilę słowackiego pre-paida w słowackim
    bankomacie polską VE to mój bank skasuje mnie za tą transakcję jak bym
    wypłacał gotówkę. Na całe szczęście w jednym z hipermarketów znalazłem punkt
    gdzie za pośrednictwem karty można zasilić swój numer telefonu po przez
    terminal płatniczy.

    Tak na marginesie to odnoszę dziwne wrażenie, że u naszych bliskich sąsiadów
    doładowania telefonów po przez terminalne płatnicze nie są tak popularne jak
    w Polsce - no chyba, że źle patrzyłem stojąc przy kasie w TESCO, Hypernovej
    i Kauflandzie :D