eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDolarowa bomba - nic nowego ale przeczytac nie zaszkodzi :-) › Re: Dolarowa bomba - nic nowego ale przeczytac nie zaszkodzi :-)
  • Data: 2009-03-25 09:56:14
    Temat: Re: Dolarowa bomba - nic nowego ale przeczytac nie zaszkodzi :-)
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński wrote:
    > Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Fatso nie rozdrabniaj się na srebrne miski, tylko kup od razu 40 kg
    > gąskę w KGHM.
    >
    > A swoją drogą złoto w talerzach jest tańsze niż lokacyjne w sztabach?
    > Też 999.9? A co z podatkami? W Polsce jak jest mniej niż 999.5, to
    > chyba VAT trzeba płacić.

    Nie, ja kupowalem/ sprzedawalem bez zadnego VATu na ebay i allegro. Za
    gotowke zreszta tez:))
    Spieszy mi sie bo taka okazja przeleciala mi kolo nosa:
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPa
    geName=STRK:MEWAX:IT&item=180336509288
    <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssP
    ageName=STRK:MEWAX:IT&item=180336509288>

    to jest waza etruska, slynna i oryginal w muzeum szkockim.
    Facet sprzedaje jej odlew w srebrze, ponad 13 kg sterling silver.
    Na razie nikt nie chcial ale gdy sie zaczyna rente to oni daja tzw lump
    sum, czyli szmal na wydanie, wyjazd na
    cruise batorym wokolo swiata itp duperele. ja bym chcial ta waze kupic,
    bez VATu oczywiscie.
    Ilez tam ponczu mozna by wlac, moglbym spic nie tylko proboszcza w tym
    Otwocku ale i wszystkich,
    do ostatniego ministranta. No i radosc dla zlodziei lokalnych pozniej.

    fatso