  • Data: 2003-03-21 16:13:22
    Temat: Re: Dominet Bank - depozyty mocno w dol
    Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Do dzisiaj sie niestety nie odezwali. I teraz sie zastanaiam czy
    > jednak przelac srodki czy nie. Procent nadal atrakcyjny ale wypadaloby
    > zeby chodziaz oddzwonili z przeprosinami nawet jesli nie moga zalozyc
    > lokaty na stary procent.

    Nawet w najlepszych Bankach z tradycjami itd zdarzaja sie wpadki tego typu, ze
    ktos nie zmienil gdzies ogloszenia o oprocentowaniu i potem trzeba sie
    tlumaczyc.
    Pare lat temu czytalam o jakim procesie miedzy bankiem, a klientem- ktory
    chcial zalozyc lokate zgodna z oprocentowaniem ktore bylo gdzies tam
    ogloszone , ale juz nieaktualne - bo dzien wczesniej uleglo zmianie. Tylko ze
    nikt w banku nie zdarzyl jeszcze zmienic tabel. Nie pamietam szczegolow, ale
    Klient wygral bo sad byl zdania ze tabela w siedzibie firmy-to wazna oferta, a
    oferta zgodnie z KC wiaze oferenta itd....
    Tu jest podobnie, ale te wszystkie schody...skorka nie warta wyprawki. Ja bym
    chyba zalozyla na takich warunkach jakie sa dzisiaj.