eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDonald Franciszek Tusk ur. 22 kwietnia 1957 w Gdańsku - gówniany MidasRe: Donald Franciszek Tusk ur. 22 kwietnia 1957 w Gdańsku - gówniany Midas
  • Data: 2009-07-24 21:00:01
    Temat: Re: Donald Franciszek Tusk ur. 22 kwietnia 1957 w Gdańsku - gówniany Midas
    Od: "dyszel" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7bae7154-b13e-4630-8914-ca864eaf5215@k1g2000yqf
    .googlegroups.com...
    On 24 Lip, 18:19, "dyszel" <e...@m...pl> wrote:
    wykres nie
    > kłamie:http://img208.imageshack.us/img208/5288/picwi
    grzadxh4.jpg

    Chcę zaznaczyć, że nie atakuje Cię. Nie interesuje mnie polityczna
    część Twojej wypowiedzi.
    Ja w sprawie wykresu (bo to z giełdą związane :)

    To coś nowego...

    Czy autor wykresu chce powiedzieć ludziom, że za kryzysem na rynku sub-
    prime w USA stał Tusk i jego PO ???
    Trochę naciągane :)

    Nie wierzysz, że stał? co to się porobiło... Skoro Kaczyński stał za
    wypadkami drogowymi, cenami jabłek na bazarze i gradobiciem, a Tusk, to
    gówniany Midas i nie wiadomo gdzie łapy wsadzał... Odpowiada w szególności
    za krach na WGPW - głębszy niż gdzie indziej - i dewaluację złotówki która
    była cześcią planu wymiany złotego na euro po kursie 5:1 i kolejnej, tym
    razem na znacznie wiekszą skalę grabieży planowanej na Polakach. On i jego
    pucybut Rostowski - człowiek o podwójnym obywatelstwie - pracujący na
    zlecenie obcej finansjery i płacący podatki w Anglii... Na szczęście ten
    bandycki plan wymiany jest na razie na długo nieaktualny i złotówka może się
    znowu umiarkowanie umacniać dając nadzieję na przyszłość. Przecież nawet
    najgłupszy wyborca peło nie uwierzy, że za krach odpowiadają krasnoludki
    których nikt nie widział, a nie gówniany Midas którego każdy może zobaczyć
    choćby tu:
    http://m.onet.pl/_m/af591cec24de3d41c6672b34c91b1740
    ,5,1.jpg