eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDonald Franciszek Tusk ur. 22 kwietnia 1957 w Gdańsku - gówniany MidasRe: Donald Franciszek Tusk ur. 22 kwietnia 1957 w Gdańsku - gówniany Midas
  • Data: 2009-07-25 14:19:57
    Temat: Re: Donald Franciszek Tusk ur. 22 kwietnia 1957 w Gdańsku - gówniany Midas
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lip, 01:45, "dyszel" <e...@m...pl> wrote:

    > Giełdą pasjonowałem się w 1991 i 92, a więc już dość dawno temu. To w sumie
    > bardzo nudne zajecie na dłuższą metę. Obecnie używam całkowicie
    > automatycznego systemu nie wymagajacego z mojej strony żadnej ingerencji
    > więc nie muszę się zajmować. Nie obraź się, ale ktoś kto gra z palucha i
    > ręcznie wklepuje zlecenia, nigdy nie będzie dla mnie konkurencją nawet jak
    > ma jakis tam systemik... Ty, podobnie jak 99% czytelnikow tej grupy nie
    > będziesz prawdopodobnie w stanie nigdy tego przeskoczyć z powodu ograniczeń
    > technicznych i zawsze bedziesz dumał co zrobić. Tą grupę czytam obecnie z
> [...]

    Rozumiem, że dla zaawansowanego automatycznego systemu, bazującego na
    technice niedostępnej dla zwykłych śmiertelników, nie będzie problemem
    sprawdzenia go.
    Wystarczy jeden tydzień podawać pozycję przed i po zamknięciu rynku.

    Ja i mój jakiś tam systemik będziemy pierwsi w kolejce z gratulacjami,
    jak się okaże taki doskonały.