eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDonald Franciszek Tusk ur. 22 kwietnia 1957 w Gdańsku - gówniany MidasRe: Donald Franciszek Tusk ur. 22 kwietnia 1957 w Gdańsku - gówniany Midas
    From: "dyszel" <e...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Donald Franciszek Tusk ur. 22 kwietnia 1957 w Gdańsku - gówniany Midas
    Date: Sat, 25 Jul 2009 01:45:10 +0200

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7b0c155f-c727-43c2-83fd-b0c4d5add908@s31g2000yq
    s.googlegroups.com...
    On 24 Lip, 23:00, "dyszel" <e...@m...pl> wrote:
    > Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:7bae7154-b13e-4630-8914-ca864eaf5215@
    k1g2000yqf.googlegroups.com...
    > On 24 Lip, 18:19, "dyszel" <e...@m...pl> wrote:
    > wykres nie

    > Chcę zaznaczyć, że nie atakuje Cię. Nie interesuje mnie polityczna
    > część Twojej wypowiedzi.
    > Ja w sprawie wykresu (bo to z giełdą związane :)
    >
    > To coś nowego...

    Nic qźw...a nowego. Zajmij się giełdą, a nie głupotami (jesteś na
    grupie giełdowej). Jak reaguje na brak logiki to od razu wyznawca
    przeciwnej partii.

    Giełdą pasjonowałem się w 1991 i 92, a więc już dość dawno temu. To w sumie
    bardzo nudne zajecie na dłuższą metę. Obecnie używam całkowicie
    automatycznego systemu nie wymagajacego z mojej strony żadnej ingerencji
    więc nie muszę się zajmować. Nie obraź się, ale ktoś kto gra z palucha i
    ręcznie wklepuje zlecenia, nigdy nie będzie dla mnie konkurencją nawet jak
    ma jakis tam systemik... Ty, podobnie jak 99% czytelnikow tej grupy nie
    będziesz prawdopodobnie w stanie nigdy tego przeskoczyć z powodu ograniczeń
    technicznych i zawsze bedziesz dumał co zrobić. Tą grupę czytam obecnie z
    sentymentu, a kilka osób cenię i szanuję.

    "Skoro Kaczyński stał za
    wypadkami drogowymi, cenami jabłek na bazarze i gradobiciem, "

    Tu się z Tobą zgadzam, taka jest właśnie polityka. Jedna opcja ma
    dopierdolić drugiej opcji. Wyolbrzymianie niepowodzeń.
    Dla mnie EOT bo ja nie polityk, tylko gracz.

    Oczywiście.