  • Data: 2010-07-16 06:52:29
    Temat: Re: Donald zadłużyciel....
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Endriu" <n...@i...pl> pisze:
    > Donald Wielki Zadłużyciel
    > http://www.korespondent.pl/index.php?x=artykul_r1&id
    =8107

> [...]
    > 700 miliardów złotych z około 530 miliardów w momencie rozpoczęcia przez
    > Platformę rządów. Tusk zadłużył Polaków na 170 miliardów złotych w niecałe
    > trzy lata. [...]".
    >
    > Kurwa jebane chuje zadłużają mnie (okradają mnie) i moje dzieci na potęgę
    > skurwysyny, pomimo że podobno kryzysu u nas nie ma i jesteśmy zieloną wyspą.
    > Zaraz splajtujemy jak Grecja i Szkopy wykupią od nas Zakopane i Mazury (bo
    > ziemie odzyskane i tak trzeba będzie oddać za darmo).
    >
    > Na kogo wy barany głosujecie .... Obudźcie się durnie bo grozi nam los

    Jakbyś nie zauważył mamy kryzys światowy *ALE* czyż to nie premier
    Donald Tusk (PO) and minister finansów Rostowski na jego *początku*
    odstawiali szeroko publiczne gadki o tym że nie "można zadłużać
    naszych dzieci"?

    Ja jestem w stanie sobie wyobrazić powody dla których mogliby zmienić
    "w międzyczasie" stanowisko ale jako "umkły" mi uzasadnienie zwrotu w
    polityce zadłużeniowej.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Niecnego czynu nie ukryją piękne słowa,