  • Data: 2009-06-19 20:25:07
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Cze, 16:06, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > O czym tu więc decydować ? Obojętnie na kogo nie zagłosujesz to nie ma
    > to żadnego znaczenia. Możesz zagłosować na kogokolwiek i efekt jest taki
    > sam. Tak więc ja wolę nie głosować i przynajmniej nie nabijam frekwencji.

    OK, ale takie nienabijanie frekwencji prowadzi tez do tego, ze zamiast
    np. 10 mln "przecietnych" i zrownowazonych wyborcow, na wybory biegnie
    np. 100 tysiecy ekstremalnych w przekonaniach babc, ktorym sie nudzi
    albo ktorym glos w radiu (nazwy nie wymienie) nakazal.

    No i nie glosujac, nie probujesz nawet robic czegokolwiek zeby te
    beznadziejna sytuacje kolesiowo-ukladzikowa zmienic.