  • Data: 2009-06-19 21:05:31
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:5ec18caf-a6c5-49e6-b3e8-bcc34227ec2b@o14g2000vb
    o.googlegroups.com

    > Mithos, ale w ten sposob dales innym zadecydowac o sobie! Oczywiscie
    > Twoja decyzja i Twoje przekonania, ale pomysl tylko, dlaczego jakas
    > pani Krysia z warzywniaka albo pan Zdzisiek-menel, ktorzy na wybory
    > poszli, maja decydowac o Tobie?

    Zdecydują? O czym zdecydują? O tym czy pan X i Y dostanie mandat do
    parlamentu euro sojuza?
    Czy Ty naprawdę wierzysz w to, że głos człowieka w takich wyborach ma jakieś
    znaczenie? że twój głos przełoży się (przynajmniej jeżeli weźmiemy nasze
    lokalne, polskie podwórko) na twoje życie. Nonsens!
    20 lat przemian pokazuje, że polska polityka polega na tym aby tylko nabić
    pieniędzmi swoje kieszenie - pod przykrywką konserwatywnych poglądów, walki
    o prawa kobiet, ochrony socjalne dla najbiedniejszych (czy też dla
    najbardziej tych osłon socjalnych potrzebujących) i naprawdę nie jest ważne
    czy jakiś matoł uprawia ją tutaj w Polsce czy jedzie się zabawić w imię
    wyższych celów do Belgii. Wszystko i tak rozbija się o kasę a raczej o to by
    mieć jej jeszcze więcej za nic nie robienie.

    Po za tym spoglądając na frekfencję w ostatnich wyborach dochodzę do wniosku
    (może mylnego), że są w naszym społeczeństwie ludzie (grupy ludzi), którzy
    powolutku, małymi kroczkami zaczynają wyrabiać sobie swoje własne zdanie na
    temat niebieskiej komuny, która coraz bardziej włazi z butami w ich życie m.
    in. po przez debili którzy rządzili, rządzą i rządzić tym burdelem bendą...

    > Z calym szacunkiem dla wszystkich pan Krys z warzywniakow. :)

    W PL warzywa kupuję u Pani Marty - pozdrawiam jeżeli mnie teraz czyta ;)
    Na oczyznie u Pana Wernera - też pozdrawiam :)