    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Date: Sat, 20 Jun 2009 00:09:12 +0200
    <h1gik6$fmd$2@news.interia.pl> <h1gklv$q4s$1@achot.icm.edu.pl>
    <h1go8l$mpn$5@news.interia.pl> <h1gq2g$hpr$1@news.onet.pl>
    <5...@o...googlegroups.com>
    <h1gr47$kvq$1@news.onet.pl>
    <1...@n...googlegroups.com>
    <h1gtc8$f0b$1@news.ds.pg.gda.pl> <h1gu9t$ui2$6@news.interia.pl>
    <h1h10i$62j$1@news.ds.pg.gda.pl>

    "Michał" news:h1h10i$62j$1@news.ds.pg.gda.pl

    > Choć była zakręcona (pozytywnie) a radio zdecydowanie nie reprezentuje
    moich
    > poglądów to bez wątpienia stwierdzę, że większość jazgotu na RM to walka
    > z przeciwnikami biznesowymi i ideologicznymi a nie żadna obiektywna
    prawda.

    Nie zagłębiałem się aż tak bardzo w ideologię jaka płynie z Torunia na całą
    Polskę, ale kiedy spojrzymy na pewne działania podjęte przez założyciela
    tego radia (patrz geotermia) dochodzę do wniosku, że coś może być na rzeczy.
    No bo jak można wytłumaczyć fakt, że zabrania się gościowi "dłubać" przy tej
    geotermii? Konflikt interesów?

    > Wyznawców (tak, wyznawców!) ideologii promowanych przez inne media
    > dotyczy niekiedy taki sam fanatyzm jak niektórych słuchaczy RM.

    TVN & PO - to takie luźne skojarzenie, które jako pierwsze przychodzi mi na
    myśl :)

    > Szczucie na Radio Maryja i Radiem Maryja mam za element manipulacji
    > socjotechnicznej, w której argumenty już dawno przestały mieć znaczenie
    > a cel polityczny uświęca środki.

    O ile z samym radiem nigdy nie walczyłem jak i nie wychwalałem (jest mi ono
    obojętne a co za tym idzie ani mnie chłodzi ani parzy he he) to ludzi
    fanatycznie z nim walczących traktuję jako jednostki, którym w dyskusji
    brakuje merytorycznych argumentów. W końcu jeżeli chce się uderzyć psa to
    kij się zawsze znajdzie. Czyż nie? :)