  • Data: 2009-06-22 14:00:33
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > Nie, jakos nie zauwazam. Oczywiscie trudno jest mi sie wypowiedziec na
    > temat tego co kto byc moze dostaje i kto czego moze sie bac -- ale
    > nie, nie widze ogolnego zastraszenia w mediach.

    A moze przynajmniej zauwazasz tam tematy "tabu" (polityczne) albo np.
    ukierunkowanie na popularna opcje polityczna?

    > Pozostaje mi tylko wspolczuc Twoim znajomym.

    Mi tez.

    > To ciagle zycie w strachu
    > przed "nadepnieciem na odcisk rzadowi, korporacjom, sluzbom." (jezeli
    > sa Amerykanami) lub "banie sie wlasnego cienia" (jezeli maja GC) -- o
    > ktorych pisales -- musi byc naprawde nie do zniesienia. Moze powinni
    > rozwazyc wizyte u psychoterapeuty albo wrecz emigracje? Po co sie tak
    > meczyc?

    No ale przeciez "American Dream" i poza USA jest wszedzie gorzej? Jak
    juz sie tam jest od dawna to pewnie trudno wyjechac?

    Poza tym ja wcale nie uwazam ze im rzeczywiscie grozi fizyczne
    niebezpieczenstwo. Oni moze tak uwazaja, ale to jest tylko efekt
    psychozy, w odroznieniu od terroru sluzby itp. nie maja nieograniczych
    mozliwosci.
    --
    Krzysztof Halasa