  • Data: 2009-10-21 19:36:48
    Temat: Re: Doradcy finansowi
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "orcio" <o...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:hbnc40$q67$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam
    > Jestem na etapie szukania kredytu mieszkaniowego. Chciałem zapytać o Wasze
    > doświadczenia w tym temacie. Czy lepiej wybrać sie do doradcy finansowego
    > (Open Finance, Expander, Finamo) gdzie ma porównanie ofert banków, czy
    > chodzić po wszystkich bankach w okolicy samemu i samodzielnie porównywać?
    > Czy doradcy mogą mieć lepsze oferty niż to co dostaje człowiek "z ulicy"
    > przychodzący niebezpośrednio do banku?
    > pozdrawiam
    > orcio

    oczywiście ze jest sens
    * idac do danego banku masz tylko oferte tego banku - (nie wiem czy wiesz
    ale w Polsce jest ok. 70 banków mniejszych czy wiekszych)
    * u doradcy masz oferte na wszystkie banki - a wiec w ciagu jednego
    spotkania - mozesz dostac oferty kilkunastu banków - oszczedzasz czas i
    pieniądze (nie trzeba jezdzic po okolicy)
    * łatwiej jest dostac zestawienie wszystkich banków i porównac poszczególne
    koszty
    * oprócz samego kredytu u doradcy można uzyskac takze info na temat jak
    wczesniej można spłacic kredyt... różne instytucje finanowe dają rożne
    możliwości

    a dlaczego jestem o tym przekonany?
    * sam chodziłem i sprawdzałem
    * znajomi tez chodzili i sprawdzali