    From: "Zdenio" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Doradcy finansowi
    Date: Wed, 28 Oct 2009 10:53:46 +0100

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:hc4u8s$bs4$1@news.interia.pl...
    > "orcio" news:hc4jod$nqg$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Zrozum ich - za wolne łącze mają i by się wysyłały oferty i wysyłały ;)

    a po co wysyłac oferty wszystkich banków?
    to tak jak jest z kupnem samochodu.. zadzwonic do komisu i powiesz aby
    wyslali Tobie oferte na wszystkie samochody? (zdjecia i parametry
    techniczne?)
    po co Tobie oferty na wszystkie samochody skoro Ty chcesz np Tylko kombi i
    tylko diesel? i masz do wydania dana ilosc pieniedzy?

    jak chcesz kredyt to musisz sprecyzowac co za kredyt na co i jakas masz
    zdolnosc kredytowa i na tej podstawie przygotowuje sie oferte... po co Tobie
    oferta banku na która np: Ciebie nie stac? badz oferta banków ktora jest
    wyzsza od pozostalych albo tego gdzie przy danych warunkach bardzo duzo jest
    wymogów formalnych