  • Data: 2009-10-28 16:05:37
    Temat: Re: Doradcy finansowi
    Od: orcio <o...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zdenio pisze:
    > Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    > wiadomości news:hc4u8s$bs4$1@news.interia.pl...

    > a po co wysyłac oferty wszystkich banków?
    > to tak jak jest z kupnem samochodu.. zadzwonic do komisu i powiesz aby
    > wyslali Tobie oferte na wszystkie samochody? (zdjecia i parametry
    > techniczne?)
    > po co Tobie oferty na wszystkie samochody skoro Ty chcesz np Tylko kombi i
    > tylko diesel? i mabranych propozycjisz do wydania dana ilosc pieniedzy?
    >
    > jak chcesz kredyt to musisz sprecyzowac co za kredyt na co i jakas masz
> [...]

    Sprecyzowałem via tel. co chce ile mam pan po wklepaniu danych
    powiedział że mam zdolność i że zaprasza na rozmowę, ale ona dopiero za
    parę dni dlatego zapytałem czy tych wybranych ofert nie może wysłać
    żebym je przejrzał i żebyśmy mieli o czym rozmawiać. Wtedy usłyszałem
    argument jak wyżej 25 banków / 200 ofert i nie może ich wysłać, takie
    trochę zbywanie, ale nie chciało mi się już gadać.

    orcio