eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDoradzcie, co zrobić z rachunkami Noble oraz Getin w nowym Noble Getin Banku SA?Re: Doradzcie, co zrobić z rachunkami Noble oraz Getin w nowym Noble Getin Banku SA?
    From: z...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Doradzcie, co zrobić z rachunkami Noble oraz Getin w nowym Noble Getin
    Banku SA?
    Date: Sat, 06 Mar 2010 00:48:12 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Getin? Zapomnij o takich udogodnieniach.
    > Żeby zarządzać swoją walutą, musisz za każdym razem całować klamkę.

    zanim zdecyduję o zamknięciu rachunku, upewnię się co do innych kwestii:
    usystematyzujmy: z dotychczasowej dyskusji wiem, że na pytanie
    1) czy dostępne są operacje walutowe w serwisie www? odpowiedź: NIE
    tak zeznało dwóch użytkowników

    no to poobniżajmy stopniowo oczekiwania wobec banku i poziom wygody:

    2) czy dostępne są operacje walutowe w serwisie telefonicznym
    na rachunek dowolny (nie-zdefiniowany: dzwonię, podaje dane odbiorcy)? T/N
    3) czy dostępne są operacje walutowe w serwisie telefonicznym
    na rachunek zdefiniowany (zdefiniowany wcześniej telefonicznie) T/N?
    4) czy dostępne są operacje walutowe w serwisie telefonicznym
    na rachunek zdefiniowany (definiowany w placówce) T/N?
    5) czy dostępne są bierne automatyczne informacje w serwisie telefonicznym
    o stanie konta (bez angażowania konsultanta: komputer mówi saldo na głos) T/N?
    6) czy dostępne są bierne automatyczne informacje w serwisie
    telefonicznym o stanie konta przy użyciu człowieczego konsultanta? T/N

    7) czy osobiście w placówce bez wcześniejszego zaawizowania
    wypłacę gotówką zagraniczną 5000 USD 5000 GBP 5000 EUR 5000 CHF? T/N
    8) czy osobiście w placówce bez wcześniejszego zaawizowania
    wypłacę gotówką zagraniczną 1000 USD 1000 GBP 1000 EUR 1000 CHF? T/N
    9) czy osobiście w placówce bez wcześniejszego zaawizowania
    wypłacę gotówką zagraniczną 10 USD 10 GBP 10 EUR 10 CHF? T/N

    10) czy osobiście w placówce bez wcześniejszego zaawizowania
    wypłacę gotówką polską równowartość 5000 USD 5000 GBP 5000 EUR 5000 CHF,
    godząc sie na to że getin mnie oskubie na przewalutowaniu? T/N
    11) czy osobiście w placówce bez wcześniejszego zaawizowania
    wypłacę gotówką polską równowartość 1000 USD 1000 GBP 1000 EUR 1000 CHF,
    godząc sie na to że getin mnie oskubie na przewalutowaniu? T/N
    12) czy osobiście w placówce bez wcześniejszego zaawizowania
    wypłacę gotówką polską równowartość 10 USD 10 GBP 10 EUR 10 CHF,
    godząc sie na to że getin mnie oskubie na przewalutowaniu? ? T/N

    jeśli 1,2,3,4,5,6 = 5xNIE, to waluta idzie do konkurencji
    ale rachunki zostają i czekają aż zarząd Noble Getinu zmądrzeje.

    poza tym, jeśli getin nie bedzie mnie okradał na przymusowych
    przewalutowaniach, to może kiedyś (gdy mi sie będzie spieszyło),
    przyjmę jakiś krajowy przelew walutowy na taki rachunek w getinie
    przyjdę do placówki i wypłacę sobie gotówkę w placówce (bez
    czekania trzech dni na przelewy walutowe międzybankowe) Taką widzę
    ostatecznie ograniczoną użyteczność rachunków walutowych w getinie