  • Data: 2010-06-28 12:19:44
    Temat: Re: Dość politykowania, wracamy do tematyki giełdowej.
    Od: "stary" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > .. i linie trendu, zniesienia fibo, cykle, fale ... wszystko jest
    > do dupy ...
    > Wnioskuję, że jesteś wybitnym ekspertem od zarabiania. Proszę więc - podaj
    > kilka razy do publicznej wiadomości jaką pozycję zająłeś ( ale nie dłużej,
    > niż kilka min po fakcie, abym miał szansę Cię skopiować ).

    Poczytaj co odpisałem ,nie pisze nic o liniach trendu itd.Pisze o tym że
    poziomy wyznaczone sobie bo tu zamykam a tu otwieram przeciwstawna pozycje
    często robia to ze czeszą z kasy.
    Troche juz gram na fut z powodzeniem.Grac trza z trendem) a gra intra jest
    bardzo trudna bo to futures.
    Nie jestem tu od podawania moich pozycji tak samo jaki ty.Bo niby po co?

    pozdrawiam stary